Przejdź do treści
Wyszukaj na stronie

Export Sales Manager z językiem niemieckim

Miejsce pracy:
Poznań (+delegacje)
Rodzaj umowy:
umowa o pracę
Wymiar pracy:
pełny etat
Tryb pracy:
stacjonarna/mobilna

PROMAG S.A. to wiodący na rynku dostawca systemów magazynowych oraz sprzętu transportu wewnętrznego.

Od ponad 40 lat wyznaczamy standardy polskiej logistyki wewnętrznej łącząc bogate doświadczenie z nowoczesnością stosowanych rozwiązań. W dążeniu do doskonałości, do każdego Klienta podchodzimy indywidualnie, aby znaleźć najbardziej korzystne rozwiązanie. Firma posiada rozwiniętą sieć sprzedaży opartą na doradztwie technicznym i obsłudze na najwyższym poziomie.

Poszukujemy dynamicznego i zmotywowanego Export Sales Managera, który dołączy do naszego zespołu. Osoba na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za rozwój sprzedaży produktów na rynkach zagranicznych, w szczególności w krajach niemieckojęzycznych. Idealny kandydat będzie posiadał doświadczenie w sprzedaży eksportowej oraz biegłą znajomość języka niemieckiego.

Twoje główne zadania:

  • realizacja polityki sprzedażowej na podległym rynku (głównie Niemcy)
  • aktywne pozyskiwanie nowych klientów
  • doradztwo techniczne, negocjowanie warunków sprzedaży
  • przygotowywanie ofert oraz umów handlowych
  • analiza rynku i konkurencji
  • proaktywne działania, wprowadzanie innowacji w celu zwiększenia sprzedaży
  • ścisła współpraca z szefami produktów
  • ścisła współpraca z logistyką w zakresie realizacji zamówień
  • przygotowywanie raportów oraz zestawień sprzedażowych
  • dbanie o pozytywny wizerunek firmy

Nasze wymagania:

  • biegła znajomość języka niemieckiego oraz polskiego
  • dodatkowo mile widziana znajomość języka angielskiego
  • minimum 5 letnie, poparte sukcesami, doświadczenie w rozwoju eksportu B2B w branży technicznej (w szczególności Niemcy, mile widziana Europa zachodnia)
  • mile widziane doświadczenie we współpracy z sieciami dystrybucji w branży technicznej
  • umiejętność budowania relacji biznesowych, prowadzenia negocjacji
  • doświadczenie w sporządzaniu umów handlowych  
  • wykształcenie wyższe techniczne lub ekonomiczne
  • wysoki poziom samodzielności oraz systematyczności w działaniu
  • znajomość obsługi komputera i pakietu MS Office
  • gotowość do odbywania zagranicznych podróży służbowych

To oferujemy:

  • pracę w firmie będącej liderem na rynku w swojej branży
  • pracę na samodzielnym i ambitnym stanowisku
  • możliwość zdobycia cennego doświadczenia oraz rozwoju
  • stabilizację zatrudnienia
  • bardzo szeroki pakiet benefitów w przypadku zatrudnienia w oparciu o umowę o pracę
  • narzędzia pracy (auto, laptop, telefon)

Wyślij już teraz swoje zgłoszenie zawierające CV.

Uprzejmie informujemy, iż skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.
APLIKUJ TERAZ
Katalog
Ten serwis wykorzystuje pliki cookies

Używamy informacji zapisanych za pomocą cookies i podobnych technologii w celach reklamowych, statystycznych oraz w celu dostosowania serwisu do indywidualnych potrzeb użytkowników. Jeśli wyrażasz zgodę na używanie cookies, to będą one zapisane w pamięci twojej przeglądarki. W przeglądarce internetowej możesz zmienić ustawienia dotyczące cookies. Więcej informacji w Polityce Prywatności.