Przejdź do treści
Wyszukaj na stronie

Asystent ds. Marketingu

Miejsce pracy:
Poznań
Rodzaj umowy:
umowa o pracę
Wymiar pracy:
do uzgodnienia
Tryb pracy:
stacjonarna

PROMAG S.A. to wiodący na rynku dostawca systemów magazynowych oraz sprzętu transportu wewnętrznego.

Od ponad 40 lat wyznaczamy standardy polskiej logistyki wewnętrznej łącząc bogate doświadczenie z nowoczesnością stosowanych rozwiązań. W dążeniu do doskonałości, do każdego Klienta podchodzimy indywidualnie, aby znaleźć najbardziej korzystne rozwiązanie. Firma posiada rozwiniętą sieć sprzedaży opartą na doradztwie technicznym i obsługą na najwyższym poziomie.

Dołącz do naszego zespołu.

Twoje główne zadania:

  • wsparcie w realizacji bieżących działań i projektów marketingowych
  • wsparcie w zakresie tworzenia kampanii Google Ads oraz analizie ich wyników
  • aktualizacja oraz współtworzenie serwisów internetowych firmy
  • tworzenie treści na potrzeby komunikacji zewnętrznej (strony www, serwisy społecznościowe, sklepy internetowe)
  • organizacja sesji zdjęciowych oraz filmowych
  • tworzenie materiałów promocyjnych (obróbka zdjęć i filmów)
  • dbanie o pozytywny wizerunek firmy oraz aktywny udział w rozwoju marketingu

Nasze wymagania:

  • wykształcenie wyższe, mile widziane techniczne lub student/ka ostatniego roku
  • zainteresowania zagadnieniami związanymi z marketingiem internetowym, social mediami, obróbką filmów oraz zdjęć
  • obsługa pakietu MS Office, swobodne poruszanie się po internecie
  • umiejętność obróbki zdjęć i filmów – mile widziane
  • znajomość programów CorelDRAW, Adobe Photoshop – mile widziane
  • umiejętność z zakresu systemu zarządzania treścią (CMS), web-design – mile widziane
  • mile widziana znajomość zagadnień związanych z web-usability, social mediami, reklamą i PR w internecie oraz analizą statystyk www
  • wysoki poziom kreatywności, rzetelności oraz skrupulatności
  • wysoka komunikatywność oraz umiejętność pracy w zespole
  • dobra znajomość j. angielskiego
  • prawo jazdy kategorii B

To oferujemy:

  • możliwość pracy w nowoczesnej firmie, która służy klientom w opracowaniu i wdrażaniu optymalnych koncepcji zagospodarowania przestrzeni magazynowej oraz produkcyjnej
  • pracę w przyjaznym zespole nastawionym na wspólny sukces
  • umowę o pracę
  • dofinansowanie do prywatnej opieki medycznej
  • dofinansowanie do posiłków w kantynie firmowej
  • dofinansowanie do karty Multisport
  • ubezpieczenie na życie
  • ubezpieczenie z funduszem emerytalnym (warunek: umowa na czas nieokreślony, min. 2 lata stażu w firmie)
  • program pracowniczych poleceń (premia za polecenie kandydata)
  • bony świąteczne, nagrody jubileuszowe
  • pracę w nowoczesnym budynku z dostępem do bezpłatnego parkingu dla aut i rowerów
  • wyjazd integracyjny

Wyślij już teraz swoje zgłoszenie zawierające CV.

Uprzejmie informujemy, iż skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.
Rekrutacja zakończona
Katalog
Ten serwis wykorzystuje pliki cookies

Używamy informacji zapisanych za pomocą cookies i podobnych technologii w celach reklamowych, statystycznych oraz w celu dostosowania serwisu do indywidualnych potrzeb użytkowników. Jeśli wyrażasz zgodę na używanie cookies, to będą one zapisane w pamięci twojej przeglądarki. W przeglądarce internetowej możesz zmienić ustawienia dotyczące cookies. Więcej informacji w Polityce Prywatności.