Przejdź do treści
Wyszukaj na stronie

Specjalista ds. Komercjalizacji i Zarządzania Obiektem – Centrum Logistyczno-Magazynowe

Miejsce pracy:
Koninko k. Poznania
Rodzaj umowy:
umowa o pracę
Wymiar pracy:
pełny etat
Tryb pracy:
stacjonarna

PROMAG S.A. to wiodący na rynku dostawca systemów magazynowych oraz sprzętu transportu wewnętrznego.

Od ponad 40 lat wyznaczamy standardy polskiej logistyki wewnętrznej łącząc bogate doświadczenie z nowoczesnością stosowanych rozwiązań. Centrum Logistyki PROMAG S.A. w miejscowości Koninko pod Poznaniem to jedno z najnowocześniejszych centrów logistycznych w Wielkopolsce. Obejmuje powierzchnię prawie 50 tys. m2 i zapewnia obsługę klientów na terenie całego kraju, w ramach 10 oddziałów PROMAG S.A. oraz Departamentu Sprzedaży Wysyłkowej.

Poszukujemy doświadczonego specjalisty, który będzie odpowiadał za komercjalizację oraz zarządzanie nowoczesnym centrum logistyczno-magazynowym. To rola wymagająca zarówno wiedzy biznesowej, technicznej, jak i umiejętności budowania długofalowych relacji z najemcami oraz partnerami. Dołącz do nas.

Twoje główne zadania:

  • aktywne pozyskiwanie oraz obsługa najemców powierzchni logistyczno-magazynowych
  • prowadzenie negocjacji oraz zawieranie umów z najemcami
  • marketing i promocja dostępnych powierzchni
  • zarządzanie bieżącym funkcjonowaniem obiektu (biura, magazyny)
  • współpraca z najemcami oraz dostawcami usług zewnętrznych
  • nadzór nad zużyciem mediów oraz rozliczanie kosztów eksploatacyjnych
  • kontrola bieżących kosztów
  • nadzór nad stanem technicznym nieruchomości, zlecanie napraw oraz konserwacji
  • kontakt z urzędami i przygotowywanie wymaganych deklaracji

Nasze wymagania:

  • wykształcenie wyższe kierunkowe (zarządzanie nieruchomościami, techniczne lub ekonomiczne)
  • kilkuletnie doświadczenie w branży nieruchomości komercyjnych na podobnym stanowisku
  • znajomość rynku nieruchomości komercyjnych
  • doświadczenie w prowadzeniu negocjacji biznesowych
  • orientacja na wyniki
  • umiejętność podejmowania decyzji oraz skutecznego rozwiązywania problemów
  • bardzo dobra organizacja pracy oraz samodzielność
  • doświadczenie w wynajmie powierzchni logistyczno-magazynowych będzie dodatkowym atutem
  • zmysł techniczny oraz praktyczna znajomość pakietu MS Office

To oferujemy:

  • pracę w firmie będącej liderem w swojej branży
  • stały kontakt z najnowszymi rozwiązaniami technicznymi
  • umowę o pracę
  • dofinansowanie do prywatnej opieki medycznej Medicover
  • dofinansowanie do karty Multisport
  • dofinansowanie do posiłków firmowych
  • ubezpieczenie na życie
  • ubezpieczenie z funduszem emerytalnym (warunek: umowa na czas nieokreślony, min. 2 lata stażu w firmie)
  • bony świąteczne, nagrody jubileuszowe
  • program poleceń pracowniczych (możliwość uzyskania premii za polecenie kandydata do pracy)

Wyślij już teraz swoje zgłoszenie zawierające CV.

Uprzejmie informujemy, iż skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.
APLIKUJ TERAZ
Katalog
Ten serwis wykorzystuje pliki cookies

Używamy informacji zapisanych za pomocą cookies i podobnych technologii w celach reklamowych, statystycznych oraz w celu dostosowania serwisu do indywidualnych potrzeb użytkowników. Jeśli wyrażasz zgodę na używanie cookies, to będą one zapisane w pamięci twojej przeglądarki. W przeglądarce internetowej możesz zmienić ustawienia dotyczące cookies. Więcej informacji w Polityce Prywatności.